Apache a servlety

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Úterý Listopad 7 07:23:41 CET 2000

"Tomáš Vondra" wrote:

> Ahoj,
>    potrebuju zprovoznit servlety na Apachovi 1.3.12 (ale klidne muzu
> upgradovat, pokud to bude nutne), a chtel bych se vas zeptat co k tomu
> pouzivate vy. Nasel jsem tri moduly/projekty, ktere by to mely umoznovat, a
> ktere bych po precteni dokumentace seradil v nasledujicim poradi:
>
> 1) Apache JServ
> 2) Jakarta Tomcat
> 3) Apache JSSI

este existuje aj Jrun ale to je komercna verzia.

> S konfiguraci si poradim, ale zajimalo by mne jestli s tim ohledne provozu
> mate dobre/spatne zkusenosti, jestli v tom nejsou nejake zadrhely nebo
> zaludnosti, a tak. Abych po mesici nezjistil, ze s tim neco nejde, a nemusel
> cely system prekonfigurovavat.

No mi tu mame na wirNT apache este starsi a ApacheJserv1.0 Z POTPOROU
gnujsp a vsetko v pohode az nato ze to chce trochu silnejsiu masinu.
Moj predchodca to ma doma na linuxe a bez problemov a ja mam doma
nainstalovani RH7.0 (apac dodani v nom) a ApacheJserv1.1 zatial som stim
nic moc nerobil ale zatial sa to tvari funkcne. Pri instalacii bol len
jedini zadrhel a to v tom ze jdk som instaloval z RPM a to sa rozhodilo
po USR a nie do /usr/local/java ako to apache pocita ale uprava jedineho
riadku v konfiguraku to vyriesila.

> PS: Nechci tu vyvolavat nejaky flamewar na tema "Co je nejlepsi," chci jenom
> prostou radu, abych si nenabehl.

Co som pocul tak TomCat je podstatne mladsi ako ApacheJserv ale zase ho
robi sun (jesli se nemylim.)

--
Kedze moje signaturi vzdi niekohopoburovali rozhodol som sa
ze moja signatura bude jednoducha a nikoho neurazajuca ci poburujuca:

Laska je vec pre ktoru zijem.

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-