Od minuleho tydne mi nechodi konference

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Listopad 7 09:53:20 CET 2000

On Tue, Nov 07, 2000 at 08:47:19AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Me se casto stava, ze zejmena velmi kratke prispevky (pokud
> 	evidentne tazatel neudelal vubec nic nebo netusi o std. utilite,
> 	tak ho navedu stylem 'man XYZ nebo HOWTO-ABCDE' (coz je jeden
> 	radek)) do konference vetsinou vubec nedorazi, relativne daleko
> 	delsi prispevky vsak projdou bez problemu...

No, kdyz uz se tu takto verejne propira chovani konference ...

Ja tedy problem s takto kratkymi zpravami nemam, ale zase mi to
rozbourava PGP/MIME signatury, jako kdyby nekdo po ceste to MIME
rozbaloval a zase zabaloval, ale zabali to uz nejak jinak. Pouzivam mutt
+ gnupg ... souvisi to nejak s tou email<->news branou? Kde je chyba?

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//