Od minuleho tydne mi nechodi konference

Úterý Listopad 7 10:41:34 CET 2000

> tak si zkus precist FAQ konference, nekde se tam o tom pise,
> proc tam takovyhle radky nedorazi :)

	Nedalo mi to a znovu jsem si pozorne procetl Meta-FAQ teto
konference.... cast pravidel cituji:
- V odpovědích na dotazy citujte pouze jméno tazatele a malou část jeho
zprávy, ze které je jasné na co pak 	odpovídáte. Ocitovat celou zprávu
včetně signatury je zbytečné a je to považováno za prohřešek proti
pravidlům slušného chování v Síti.
- Zalamte řádky ve vaší zprávě tak, aby měly méně než 80 znaků (tedy cca
75 až 78 znaků).
- Připojte na konec zprávy svoji signaturu, oddělenou řádkem se dvěma
pomlčkami ("--"). Tato signatura by měla dávat další informace o tom, co
jste zač (kde pracujete a podobně). Signatura by neměla být delší než
pět řádků (nepočítaje v to řádek "--").

(Pokud je tam dalsi pravidlo tykajici se tohoto, nenasel jsem ho, obecne
veci jako, ze text prispevku nesmi byt vulgarni atd. v to nepocitam)

	Nikde neni nic o tom, ze by odpoved nesmela byt jednoradkova (a vkladam
zasadne jen relevantni cast textu)... to vazne misto vse rikajiciho 'man
XYZ' musim psat celou vetu typu: Vas problem resilo mnozstvi uzivatelu,
vysledek snahy je program XYZ, pokud mate zajem se s nim blize seznamit,
obratte se pro dalsi informace na program 'man' (pokud jej nemate,
obratte se na vaseho administratora) nejlepe prikazem: 'man XYZ'... - to
snad neni ucel?

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno