VOLBY: open-source do statni spravy!

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Listopad 7 12:02:23 CET 2000

Dobry den,

velmi vas prosim o precteni.

Kandiduji do krajskeho zastupitelstva jako nezavisly kandidat na listine c.
13 pod cislem 36 (to prosim zakrouzkovat, jinak volite prvni pozice).

Jako nezavisly se nezodpovidam zadne strane za plneni stranickeho volebniho
programu,
ale plnim ukoly jen svemu svedomi, svym volicum a vsem, kteri mi nadnesou
nejaky
problem resitelny na dane urovni.

Rikate si, co to ma spolecneho s linuxem? Hodne, protoze jsem se rozhodl
propagovat open-source a freesoft pro statni spravu a mym cilem je co
nejsirsi vyuziti open-source software prave ve statni sprave a skolach.

Duvody jsou mnohe - za vsechny jmenuji napriklad ten, ze v open-source
software nenajdete zadna zadni dvirka, kudy by se vam mohl do systemu nekdo
nepovolany nepozorovane dostat, nebot si jej muzete prohlednout.

Dusledkem budou mimo jine nove vznikle pracovni prilezitosti pro unixove
odborniky.

Velmi provizorni stranky najdete na http://lukesh.web.worldonline.cz/

Omlouvam se vsem rozzlobenym a dekuji volicum, kteri na listine c. 13
zakrouzkuji cislo 36 a tem, kteri poreferuji take svym pratelum a znamym
(ale prosim, nespamujte).

Pekny den preje

		Jaroslav Lukesh
	vas potencialni hejtman
		volte 13/36

PS.: Cestne slovo, linuxova konference je jedina, kam jsem volebni agitaci
posilal.