Od minuleho tydne mi nechodi konference

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Listopad 7 10:39:15 CET 2000

Ja bych se jej zastal, protoze me to nedalo a posledni exemplar Meta-FAQ
konference jsem prave ted prelouskal. Bohuzel, zadnou zminku o vlivu delky
textu na pravdepodnost doruceni jsem tam nenasel.

Pokud se tu predavaji poznatky s provozem konference, musim za sebe
poznamenat, ze me ezmlm obcas "vyhubuje", ze si nevsimam (nereaguji)
dorucenych zprav. Kdyz se me to stalo po navratu z tydenni dovolene,
povazoval jsem to za normalni, ale kdyz se takhle uz nekolikrat ozval ze dne
na den.......

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz