VYRESENO: Linux a Dellovsky PowerVault

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Úterý Listopad 7 12:57:00 CET 2000

In article <3A07D614.D74CFCFC na mlp.cz>, "Pavel Urban" <urbanp na mlp.cz>
wrote:

> Jenom bych mel jeden dotaz - kdyz si ten ovladac vyrobim jako modul, jak
> mam automatizovat jeho aktivaci? Zatim jsem to udelal tak, ze jsem do
> /etc/rc.d/rc.sysinit pridat radku s modprobe, ale nepripada mi to jako
> zrovna elegantni reseni. Prehlednul jsem nejake chytre doporuceni v
> dokumentaci?

Moduly ktere se maji automaticky natahovat pri startu se zapisuji do
/etc/modules.  Zapisuji se tam jen jmena modulu.  Napriklad:
	#/etc/modules
	ne
	3c509
	wl24

Parametry techto modulu se pak zapisuji do
/etc/modules.conf, drive /etc/conf.modules.

Pozor!! Pouzivam debian, ted potato, drive slink.

Jinak, pokud pouziji program modconf, ten updatuje vyse uveden soubory
spravne.

Doufam ze Vam ma skromna rada bude k uzitku.

Radek Hnilica