Nastaveni casove zony

Radovan Garabik garabik na mail.ru
Úterý Listopad 7 13:05:10 CET 2000

Josef Vogeltanz <JoVogeltanz na dop.skoda.cz> wrote:

 :> Jakym zpusobem se prosim nastavi casova zona v Linuxu ? Ja to zkousel
 :> pomoci
 :> prikazu date, tim nastavim vsechno mozne, ale jakmile dam na konec treba
 :> CET, tak je to invalid. A v helpu jsem to taky popsane nenasel.
 :>
 :> Diky
 :>
 : Nastroj timeconfig.

zeby?
hyperon:12:~# timeconf
zsh: command not found: timeconf

ja by som to robil nastavenim linky /etc/localtime na prislusnu
timezone:
hyperon:12:~# ls -l /etc/localtime
lrwxrwxrwx    1 root     root           33 Nov  4 19:19 /etc/localtime -> /usr/share/zoneinfo/Europe/Moscow

P.S. mam debian

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |