Problémy s KDM

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Listopad 7 10:31:39 CET 2000

Matej Cepl wrote:

[..]

> Vypadá to takto:
>
> když si nastavím vše potřebné v Ovládacím centru KDE, přepnu do runlevelu 3 a
> zkusím kdm -nodaemon, naskočí mi hezky okénko k přihlášení KDM, ale za žádnou
> cenu se mi nevede se přihlásit -- uživatele vyberu v pohodě (buď kliknutím nebo
> napíšu), ale když chci napsat heslo tak se v příslušném okénku nic neobjeví
> (ani hvězdičky). Nevadí, napíšu heslo bez kontroly. Ale i když jsem si jist, že
> napíšu heslo správně, na OK mi klikne obrazovka (jako přepnutí videomódu) a
> jsem zpátky v čistém přihlašovacím okénku. Žádná hláška o chybě (ani okénko,
> [...]

To bude problem v cestach.

Zkontrolujte zda mate spravne nastavenou $KDE, $KDEDIR, $KDEPATH
nebo jak se to jmenuje. Detaily asi najdete nekde v dokumentaci.

Muzete taky vyzkouset pridat do $PATH cestu ke %{kde/bin}.

Taky je dobry se podivat, jestli v inittabu opravdu spustite kdm, jak si myslite
a jak je nastaveno preferred DM v /etc/sysconfig/desktop

pk

--
Nowhere to run.

||              Outgoing message doesn't contains viruses.              ||
||      Checked by "vi ~/.signature" program (VIM version 3.5 build 7)  ||