Licq 1.0 a socks5

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Listopad 7 17:05:35 CET 2000

On 07/11/2000, Petr Sebor wrote:

> taky mi to neni uplne jasne... prelozil jsem to bez problemu na RH6.1
> a na Slackware7.0... nic nemam z balicku, vsechno jenom *.tar.gz;
> rucne nakonfigurovano, prelozeno a instalovano.

Hm, ja uz jsem ted ve stejnem stadiu, tj. zadne binarni balicky, zadne
zdrojove rpm, vsechno z tgz a porad potize :(

> Skoro mam pocit, ze jsou nekde u vas zahnile nejake starsi headery
> ktere jsou v ceste driv nez ty spravne... cert vi...

To me uz take napadlo, ale uz jsem zkousel i spoustet configure s
parametrem urcujicim cestu ke knihovne a includum socks5, prohledal jsem
disk, jestli tam neco nezustalo z drivejska, a nic. Zkusil bych to na
RH6, ale nemam tu dostatecne nove qt, ktere licq vyzaduje a po te nasi
33,6 lince se mi to nechce moc tahat :(

No nic, budu to zkouset dal. Kdyby nekoho neco napadlo, dejte mi prosim
vedet. Diky...

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas