ncurses a SIGWINCH

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Úterý Listopad 7 17:16:45 CET 2000

Zdravim,

Mam obrazovkovy program, ktery prijima klavesy (:-)) a nasledne vykonava
urcite akce na jejimz konci je vzdy prekresleni obrazovky. Pokud ho
pustim v xtermu a nasledne zmenim velikost terminalu, nestane se nic,
ale po stisku klavesy se mi program prekresli spravne do jeho velikosti.
Jelikoz chci aby to fungovalo automaticky po zmene okna odchytavam signal
SIGWINCH, ktery mi ale implicitne zmrazi COLS a LINES a program si
zachovava velikost povodniho terminalu. Mohu sice pouzit resizeterm,
ale docela by me zajimalo nejjednodussi, nebo nejspravnejsi reseni
a proc ten handler i kdyz pousti stejny kod jako stisk te klavesy dela
neco jineho.

Dekuji

S pozdravem

Mila Kuchta