StarOffice 5.2 Aborted na RH6.0

Petr Šobáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Úterý Listopad 7 19:26:59 CET 2000

Dne Út, 07 lis 2000 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
> na linux SuSE 6.4 jsem instaloval StarOffice 5.2. Na tom SuSE bezel SO
> nadherne - cestina, import z Wordu a Excelu. A chtel jsem si ho
> nainstalovat taky na svuj comp, kde mam ale RedHata. Puvodne to byla
> instalace 6.0, ale uz jsem ho castecne upgradoval, takze jaka je z toho
> verze ted, nemuzu presne rict.
>
> Co to (ne)dela: Instalace pod rootem s /net pro multiinstalaci. Pak pod
> uzivatele spustim setup, coz mi provede instalaci 2MB do $HOME. Pak
> spustim ~/office52/soffice a SO zacne nabihat, objevi se logo, pokud je to
> [...]

Stalo se mi neco podobneho po chybe v programu nesla SO spustit pouze logo a
konec, preinstalace nepomohla, oprava taky ne.
Po dlouhem patrani jsem prisel na to co to zpusobilo, v odkladacim adresari
/tmp zustaly roury a dalsi docasne soubory z SO ktere vytvoril SO a proto se
sprajcoval, zastavil jsem vse a smazal vse v /tmp a /usr/tmp a znovu vse
spustil potom SO jiz fungovalo.

PS jinak take v PATH met cestu k SO.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |