suse live install

Mira Tempír mira na cekit.cz
Úterý Listopad 7 22:46:59 CET 2000

Dobry vecer,

| Zdravim vsechny,
| zkousel jsem instalovat suse7 co jsem stahnul z netu. nejako se mi to

Poucte me prosim kde se takovy suse7 da stahnout a hlavne jestli to je
to legalni. Az dosud jsem si myslel, ze to takhle nejde.

| poradilo az do zadani hesla pro roota. v okamziku odklepnuti dalsiho suse
| vytuhnul a nechtel nic delat. na konzolich (F2, F10) se mi potom zacaly
| objevovat hlasky stylu hdb seekblabla.. seekcomplete, driveready, porad
| dokolecka. na konzoli F10 se objevovaly hlasky z modprobe stylu cannot

Vadny HW ? teda nechcu strasit, sam takoveto odpovedi nemam rad ;)
Pavel Janik Vam rekne vic.

s pozdravem

--
    Mira Tempír <miroslav.tempir na cekit.cz> ---[..čekit...]---
    http://www.cekit.cz/ ------------ it's all about Internet