SCSI AH1542 a Mustek Scanner v RedHat 6.2.sdm

Martin Kamín kamin na atlas.cz
Středa Listopad 8 01:01:29 CET 2000

Měl jsem stejný problém. Odstranil jsem jej tak, že jsem řadiči nastavil
IO natvrdo v rozsahu tuším 0x300. Pak mi to jádro detekovalo ihned.
Ovladače detekuje jen určité rozsahy nastavení.

Druhá možnost: při natahování modulu aha1542.o jádra zadáte parametr se
správnou adresou I/O portu.

MK

On 11/5/00, 11:04:13 PM, Jan Krupka <krupkaj na aix.upol.cz> wrote regarding