Pod KDE 1.1.2 nejde po vytoceni internetu modemem spustit ZADNA aplikace

Martin Kamín Shaka kamin na atlas.cz
Středa Listopad 8 01:02:59 CET 2000

Možná jsem blázen, ale po vytočení komutované linky (po ustavení spojení)
mi nejde spustit ANI JEDNA aplikace. Setkali jste se někdo s podobným
problémem?
Používám kppp, KDE 1.1.2, SuSE 6.4.

Navíc mě ani xhost nepustí cokoliv změnit (po ustavení spojení). Za
normálních okolností vše (xhost apod.) funguje bez potíží.

PŘED vytočením........
kamin na linux:~ > xhost
access control disabled, clients can connect from any host
kamin na linux:~ > xhost +
access control disabled, clients can connect from any host
kamin na linux:~ > xhost -
access control enabled, only authorized clients can connect
kamin na linux:~ > xhost +
access control disabled, clients can connect from any host
kamin na linux:~ > route
Kernel IP routing table
Destination     Gateway         Genmask         Flags Metric Ref    Use
Iface
loopback        *               255.0.0.0       U     0      0        0
lo
kamin na linux:~ > xterm&
[1] 732
........tady exit Xtermu......
[1]+  Done                    xterm
........jsme napojeni na INET přes modem......
kamin na linux:~ > route
Kernel IP routing table
Destination     Gateway         Genmask         Flags Metric Ref    Use
Iface
lpha.czcom.cz   *               255.255.255.255 UH    0      0        0
ppp0
loopback        *               255.0.0.0       U     0      0        0
lo
default         lpha.czcom.cz   0.0.0.0         UG    0      0        0
ppp0
kamin na linux:~ > xhost
access control disabled, clients can connect from any host
LOCAL:
kamin na linux:~ > set|grep DISPLAY
DISPLAY=:0
kamin na linux:~ > xterm&
[1] 753

Z aplikací, které ovšem byly spuštěny PŘED připojením se dá spustit
cokoliv...
Opravdu nevím, co s tím a děkuji za jakoukoliv radu.
Martin K.