Marný boj s MIME a KDE? BEGINNER

Matej Cepl cepl na bigfoot.com
Úterý Listopad 7 23:35:40 CET 2000

Dne Čt, 02 lis 2000 Libor Chocholaty napsal(a):
> [...]

Ponekud off-this-topic, ale prece jenom:

tyka se to toho menu pro spousteni aplikaci (mam na mysli takovy ten stromecek,
ve kterem si mohu najit prohlizec pro aplikaci, ktera nema asociaci). Pri
upgrade na KDE 1.1.2 (dal jsem se zatim nedostal) se mi tenhle stromecek
vyprazdnil (jednotlive vetve jsou, ale vsechny listy jsou prazdne).

Nenasel jsem, kde se vlastne tenhle stromek schovava, a jak ho opravit (Alt+F1
menu mam v poradku).

Poradi nekdo?

Matej