Maly problem s LILO

Tom Z. Meinlschmidt znouza na salome.datron.cz
Středa Listopad 8 08:40:28 CET 2000

na linuchu muzete vyzkouset grub, nema problemy s velkymi disky, a pri prekompilaci noveho jadra neni potreba grub znovu spoustet, aby se ty zmeny zapsaly do mbr, umi totiz cist primo ext2, umi editovat bootovaci parametry pri restartu apod..

tm

On Tue, Nov 07, 2000 at 05:33:28PM +0100 Milan Roubal [roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz] wrote:
> Zdravim,
> Ja pouzivam bootmanager od FreeBSD a podle me je to nejdokonalejsi
> vec na bootovani co jsem videl - vyndam-li nebo pridam jiny
> disk, tak stale pri bootu vidim aktualni informace.
> Nevite nahodou o portu tohoto bootmanageru
> do linuxu?
> Zdravi
>    Milan Roubal
>    roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz

> mainboardu za chytrejsi, ktery bude mit BIOS upraven jiz pro tyto situace.
> (Tedy, nejake - volitelne a prehledne menu pro boot).
> [...]

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
Datron s.r.o., Vachkova 3008, 470 01 Ceska Lipa, 0425/834 421, f: 834 425
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++