Monitoring site

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Listopad 8 09:26:39 CET 2000

On Wed, Nov 08, 2000 at 10:21:50AM +0100, pkucera na mh.vri.cz wrote:
> 	prosim Vas, ja shanim nejaky program nebo neco takovyho, co by mi
> monitorovalo vsechno, co jde pres modem ven i dovnitr. Jedna se mi hlavne o to,
> abych alespon vedel, jaky objem dat tou danou linkou protece. Nejde mi ani tak
> o obsah, co tama proslo. (Melo by tam byt zahrnut pristup pres http, ftp,
> E-mail, atd.)

Sakrys, toto je tady taky kazdy tyden.

Hledejte podle klicovych slov "IP accounting", "traffic monitoring" ...

(najdete si na freshmeatu MRTG (lepsi, hezci, slozitejsi), anebo IPAC
(jednodussi, osklivejsi)).

bye

P.S. freshmeat.net ... ne abyste to hledal na www.freshmeat.cz! ;-)

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//