jak umoznit uzivateli restart/vypnout pocitac bez pozadovani hesla ?

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Listopad 8 11:42:15 CET 2000

On Wed, Nov 08, 2000 at 11:14:51AM +0100, Dan Ohnesorg wrote:

> Neni rychlejsi ty lidi vyjmenovat v /etc/shutdown.users?

[u me je to /etc/shutdown.allow ... ale to je detail]

Je. Ale ja to nechtel mit pres ctrl-alt-delete (/etc/inittab) a navic
jsem to chtel mit kazdopadne s parametrem 1 (jedna minuta cekani), aby
si eventualni vzdaleni uzivatele stacili ulozit rozdelanou praci ... a
taky aby to urciti uzivatele odnekud mohli udelat vzdalene (ale jenom
reboot, ne halt).

bye

P.S. Ale je pravda, ze pro puvodniho tazatele to bude mozna nejvhodnejsi
reseni pres inittab & shutdown.allow ...

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//