Ktery news server poskytuje cz.comp.linux?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Listopad 8 14:22:31 CET 2000

>-> To sa lahsie povie ako uskutocni - len malo ISP vlastny news server
vobec
>-> poskytuje a minimum z nich sa on aj stara.
>
>ale taki su a niekedy sa da vybrat.

Iste, lenze to nie je pri vybere kriterium s najvyssou prioritou
a niekomu mozno sice chodi news server, ale zase sa
mu neda dovolat, pripadne mu cas od casu hacknu
zakaznicke web stranky :-)

> denny feed na najvacsich serveroch je 50GB

T.j. vyse styri megabity trvalej zahranicnej prevadzky. _Dost_
drahe newsy.

>-> pripadne ze vycleni cloveka na rucne pridavanie grup
>-> do konfiguracie kedy si kto zmysli,
>
>nevies ako newsy funguju tak to prosim ta nekomentuj...

No, hovoris s clovekom co doma "zo zvyku" namiesto roznych
jednoucelovych klientskych programov bezal c-news a teraz
inn (tym netvrdim, ze som nejaky news guru) a u jedneho ISP
robil (boli casy, ked cez "moj" sendmail.cf presiel prakticky
vsetok slovensky e-mail :-)). Dovolim si povedat, ze aku-taku
predstavu mam.

Keby to islo uplne automaticky, tak otazky typu "ktory news
server ma to a to" neexistuju. A to zdaleka nie je len problem
Ceska/Slovenska, podobne to vyzera aj v nemeckych grupach.

Len pre zaujimavost: je u vas de.comm.geraete.mobil.siemens?

> je medzi tym kopa news skupin ktore vacsina ludi nepotrebuje,
> hlavne v nasich krajinach nie

Ako vies, co ludia nepotrebuju? Vyhodis at.* a de.* skupiny?
Ja ich par citam. Vyhodis hole baby? Niekto Ti urcite
napise, ze ich chce. Aj cz.comp.linux je grupa, ktoru vacsina
ludi nepotrebuje.

Odporujes si. Ak nemas cely feed, musis nejako riesit ziadosti ludi
o pridanie grup a to su ludske naklady. Skripty spracovavajuce
control-messages su pekna vec, ale aj o tie sa sa musis starat
a vsetko nechytia.

S automatizovanym pridavanim podla toho, co si ktory klient
skusil vypytat, mam tiez svoje skusenosti a kladne veru nie su.

Sorry za off-topic, dalsia debata ked tak e-mailom.

Zdravi
--
                                                 Stano