Jeste jednou SB Live! a MIDI

Martin.Suchomel na op81.vzp.cz Martin.Suchomel na op81.vzp.cz
Středa Listopad 8 15:20:08 CET 2000

Zdravim,
tak mi asi neni doprano si prehravat na RH 7.0 jakekoliv MIDI soubory.
Nahral jsem si alsa driver 0.5.2, ale jaksi se to linuxu nelibi. Kdyz
nainstaluju
uplne cisty linux, tak aspon prehrava wavy a mp3.
Nevim na co jsem pri instalaci alsa driveru zapomel, nebo co mi chybi.
Postupoval jsem takto:
V adresari /alsa-driver-0.5.2:
./configure --with-sequencer=yes
make install

V /etc/modules.conf jsem pozmenil "alias sound-card-0 emu10k1" na
"alias sound-card-0 snd-card-emu10k1"

V kernelu (2.2.16-22) mam polozku (v make menuconfig) Loadable module
support oznacenou [*] a
v polozce sound je polozka Sound card support oznacena <M>. Ostatni
polozky v Sound jsou
neoznacene.

Po zadani modprobe snd-card-emu10k1 to hlasi insmod (modules dir)
snd-pcm.o failed
a za tim hromadu hlaseni "unresolved symbol ... bla bla"
Ty same nadavky na me system plival pri restartu. System se chova
stejne bez ohledu, jestli pouziju
jadro po ciste instalaci nebo to, ktere jsem si zkompiloval.
Prosim poradte nekdo presny postup. Anglictina je moje slaba stranka a
z dokumentace
jsem nic rozumneho nevycetl.

Diky
  Martin Suchomel