Zmizela pamet

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Listopad 8 18:51:23 CET 2000

On Wed, 8 Nov 2000, Jan Sedlacek wrote:

> Zdravim
>
> 	Je mozne, ze podobne tema jiz tu bylo, ale nejsem schopen najit zadny
> kloudny prispevek.
> 	Nahle se ztratila pamet. Na stroji je fyzicky 128MB pameti, ktere
> linux(RH6.1) normalne pouzival..., ale po rebootu stroje hlasi pouze
> 64MB pameti. BIOS stale detekuje 128MB. Nevite, nevidel, neslysel jste
> nekdo o necem podobnem? Jak ho dokopat aby pouzival celych 128MB ?
> 	Diky za cokoli

normalne dat do lilo.conf

append = "mem=128M"

ale tenhle dotaz chodi tak jednou tydne.... Presne kvuli takovymhle
dotazum to konci tak, ze jsem ted smazal 450 prispevku bez cteni, ackoliv
jsem treba nekomu mohl pomoci, proste proto, ze nemam cas je vsechny
ani prolitnout.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.