Chybova hlaska taru

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Listopad 8 20:20:43 CET 2000

Dobry den

ve vypisu taru se mi objevuje nasledujici hlaska:

././@LongLink
net/marta/export/data-www/html/local/vyvoj/local_copy2000-09-18/novinky/novinky/kosatka2_nahled.jpg

a vsechny soubory, pred kterymi je tento radek
././@LongLink
mi nejdou z pasky obnovit.

Neprve me napadlo, ze je to moc dlouha cesta, ale v tom problem nebude,
protoze jsou tam jeste delsi, se kterymi problemy nejsou.

Nevite nekdo, cim to je. Prohledaval jsem man a info, ale nic tam o tom
neni.

Pavel
pali na tmapy.cz

PS.
Piste prosim na mou soukromou adresu, asi jsem byl z listu vyrazen, ale
Yenyu se mi zatim nepodarilo primet, aby to nejak vyresil. Mam se znovu
prihlasit? Pomuze to?