BFU cron a focus okna

Středa Listopad 8 22:24:10 CET 2000

On Mon, 6 Nov 2000, Mirek Kokrda wrote:

>  temer ocekavam kopanec do ....ti :)))

Tak se do ni kopnete sam, prece tam nebudu chodit. :)

>  Ale muze tu nekdo poradit, jak co hodinu pridelit focus oknu, ktere je
> kdesi na pozadi.....

V podstate potrebujete

1. window manager, ktery lze ovladat zvenku. Bud tak, ze k tomu ma primo
nejake rozhrani (ten v KDE mozna nejake ma), nebo lepsi wm reaguji na
XReconfigureWMWindow, ve kterem zavelite, aby se okno presunulo dopredu,
pripadne jeste neco jako XSetFocus, ale to se vetsinou wm moc nelibi, kdyz
mu nekdo prepina fokus, navic je dosti nezadouci, kdyz se to, co prave
pisete, aniz byste se dival na obrazovku, octne najednou v uplne jinem
okno (zvlaste byl-li by to nejaky chat), ze ano?

2. zjistit s jakym oknem chcete manipulovat...to muzete udelat tak, ze
najdete okno se spravnym jmenem, ale je treba popremyslet nad tim, co se
ma di v ruznyc divnych stavech, napr. kdyz jsou tam takova okna dve

3. az vsechno vyse jmenovana naprogramujete a budete to spoustet, tak
si musite zjednat pristup ke spravnemu displeji: je otazka, zda je lepsi
to spoustet z crontabu s natvrdo nastavenym $DISPLAY (nebo nedejboze jeste
to nejak predavat pres soubory), nebo to spoustet primo v ramci te seance
(bud to bude on-shot program ze skriptu se sleep, nebo bude sleep primo
v tom programu)