Instalace balicku (KDE 2.0)

tosovsky na lesopo.cz tosovsky na lesopo.cz
Čtvrtek Listopad 9 08:39:09 CET 2000

Tomas wrote:
> ... jiz pres tri tydny nainstalovat KDE 2.0. Koupil jsem si ceskou mutaci
redhatu 6.2
> a nainstaloval ji kompletne celou. To ze mi to krici na zavislosti mezi
> balicky me zacina pomalu ale jiste nicit...

Jsem ve více-méně stejné situaci. Našel by se tady někdo, kdo by věděl o
návodu,
jak nainstalovat KDE 2.0 na RH 6.2 (čerstvě instalovaný bez upgradů) z balíčků
rpm, co jsou na
ftp://ftp.kde.org/pub/kde/stable/2.0/distribution/rpm/RedHat/rh6.2 ?

Existuje seznam balíčků, které jsou třaba pro určitou distribuci ? Třeba něco
jako
"jestli chcete instalovat KDE 2.0 na RH 6.2, tak si nejdřív sežeňte ...... a
pak vám to
bude určitě chodit".

Nebo by bylo lepší nejdřív přeinstalovat na RH 7.0, i když se o něm všude píše,

že je v něm hodně problémů ?

Nebo musím coby začátečník počkat až výjde nová distribuce linuxu s novým KDE
a znovu to celé instalovat ?

Ten návod by měl být pro začátečníka, co se snaží pužívat linux jako desktop,
snaží se jím nahradit Wokna a viděl v časopisech a na inetu screenshoty nového
KDE.

Za každou radu děkuji.

Zdravím
Tošovský