Reseni _XKB_RULES_NAMES ?

Martin Horak horakm na mail.sce.cz
Čtvrtek Listopad 9 09:04:18 CET 2000

Preji pekny den.
Narazil jsem (jako mnoho jinych prede mnou) na problem:

setxkbmap -symbols 'czsk(us_cz_qwertz)' -compat group_led
Couldn't interpret _XKB_RULES_NAMES property

Precetl jsem vsechny (?) poznamky k tomuto tematu v archivu, cast
Czech-HOWTO od Petra Kolare, nastavil vse tak, jak ma byt (locales,
XkbModel, pro jistotu znovu vytvoril vsechny soubory
/usr/X11R6/lib/X11/xkb/*.dir) a...

...NIC!
Stale "Couldn't interpret _XKB_RULES_NAMES property", at zkousim, jak
zkousim. Nezalezi ani na mape, kterou chci nahrat - nefunguje to ani treba
na en_US(pc102), nebo en_US(basic). V souboru symbols.dir tyto udaje
prokazatelne jsou.

Navic mi nepripada, ze by se v predchozich nekolika diskusich vsichni
dobrali reseni.
Nechybi mi nekde nastaveni nejake cesty?

X server mam verze 3.3.5

A jeste dalsi nevyreseny problem:
Existuje nejaka dokumentace k xkb?

Jinak musim podotknout, ze ceska klavesnice mi funguje bez problemu s
nastavenim v XF86Config:

Section "Keyboard"
   Protocol        "Standard"
   AutoRepeat      500 5