jak umoznit uzivateli restart/vypnout pocitac bez pozadovani hesla ?

Karel Berkovec kber8678 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 9 09:18:03 CET 2000

  Zdravim,

> jestli
> |

> Mohl byste to postnout?

skriptik je trochu delsi, takze pro pripadne zajemce mailem. Jinak princip
je velmi jednoduchy:

/etc/inittab

# What to do when CTRL-ALT-DEL is pressed.
#ca:12345:ctrlaltdel:/sbin/shutdown -t1 -a -r now
ca:12345:ctrlaltdel:/usr/bin/open -s -- /usr/local/sbin/Reboot

(jeste pridat param. na prepnuti na puvodni tty)

a jako script /usr/local/sbin/Reboot se da napsat cokoli ;-)

karel.