Console a grafika

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Čtvrtek Listopad 9 12:59:36 CET 2000

On Thu, 9 Nov 2000, Ing. Václav Peroutka wrote:

> Dekuji, projdu to, co z toho doporucujete pro jednoduche kresleni na
> obrazovce ( graficky vystup z vypoctu, takze body, primky, zadne JPEG, PNG
> nic...) abych se v dokumentaci nemusel hrabat ctrnact dni a pak zjistil ze
> to je samopal na komara ?

Allegro a ClanLib jsou spise herni knihovny (krome grafiky i zvuk, vstup z
klavesnice, mysi, joysticku, ...). O ClanLibu jsem pouze slysel, takze
bohuzel nic blizsiho nevim. Allegro je sice knihovna se spoustou funkci,
ale jednoduchy graficky vystup se naprogramuje na par radcich. V SVGALib
jsem nikdy nedelal, ale podle dokumentace to neni zas az tak tezky. GGI je
zhruba na stejne urovni, ale uz nekolik mesicu nesleduju vyvoj, tak nevim,
kterym smerem se ubiraji. Vyhodou ostatnich knihoven nad SVGALib je, ze je
lze jednoduse zkouset i pod Xy, kde je sice graficky vystup pomalejsi, ale
nedockate se nemilych prekvapeni. To kdyz vam spadne SVGALib v nevhodny
okamzik (a to se zvlaste u nekterych grafickych karet stava vice nez je
zdravo), tak muzete mit po legraci.

S pozdravem,

Stepan Roh