Amiga a linux

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Listopad 9 12:53:45 CET 2000

Zdravim!

Ako vzdi prichadzam z nejakou sialenostou ;)

Tak tentokrat sa ten sialeny HW vola Amaiga 4000/040.

Po kamosovi som zdedil vysie zmienovanu Amigu z Akcelerovanou grafikou
a dalsim ide radicom a chcel bi som, vediet ci nema niekdo stim
skusenosti a kde bi sa dala zohnat nejaka novsia instalacia lebo zatial
som narazil na RH5.1 ale ten nepodporoval moj HW no skor nepodporoval
grafiku :( a to je skoda. dualhead je cool.

--
Laska je vec pre ktoru zijem.

P.S.
ak mate este nejaku inu hlasku od antivira na meili poslite please!

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com

---
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000