jaka sitovka, poradte

Jarda Mikulík jarda.mikulik na fire.cz
Čtvrtek Listopad 9 13:00:57 CET 2000

AzZi wrote:

> Problem .. Nevyznam se prilis v oboru, shanim sitovku 10/100
> ktera spolehlive bude fungovat jak pod linuxem tak pod WIN. a
> jeji cena bude co nejmensi [tak do 1500 Kc], neco jsem si sice
> uz vyhlidl ale jelikoz se na trhu sit. karet nepohybuju
> netusim
> jak si vybrat tu nejlepsi.
>
> Muze te mi prosim nekdo poradit , pripadne navrhnout jine
> reseni.. Dekuji..

Sitema se zivim uz skoro 10 let a i presto ze pokud mozno doporucuju
zakaznikum drazsi karty (3Com, Cisco apod.), tak na druhe strane pro
domaci pouziti, hry nebo mensi kancelare doporucim i levnejsi spolehlive
zbozi:

Sitova karta coax+TP 10 Mbps s Realtek chipem (NE2000 PCI komp.) .....
cca 500,-  +- 50Kc podle znacky (bez DPH)

K tomu staci kus koaxu, 2 BNC konektory, 2 BNC-T konektrory a 2
terminatory

Pokud bys to nechtel na koaxu ale twisted-pairu (kroucena dvojlinka) tak
je k tem kartam treba nejaky hub - napr.
TP Hub MICRONET SP250 (5 port 10Mbps HUB, 5*RJ45 ) ....................
1155,- Kc (s DPH 1409,10 Kc)
a k tomu ke kazdemu PC TP kabel k hubu

Kdyby ses rozhodl pro TP misto koaxu mohly by byt 10/100 Mbps sitove
karty: cca. o 50 Kc bez DPH drazsi.

Hub muze zustat nebo pak nejaky co umi 100 Mbps, napr:
TP Hub MICRONET SP505A (5 port 100Mbps Fast Eth. HUB, 5*RJ45) ... 2850,-
Kc (s DPH 3477 Kc)

Pokud chces jen 2 PC mezi sebou spojit, nemusi byt k tem TP kartam ani
HUB, staci vyrobit jen krizeny kabel, kterym se spoji ty 2 PC primo.

Vse, vcetne nakrimpovanych kabelu podle delky, jsem schopen dodat i s
DOKLADEM behem par dnu treba na dobirku. Kdyz tak kontakt na muj email.

                Jarda Mikulik