barevna syntax ve ViM (rh70) (vyreseno?)

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Listopad 9 15:59:54 CET 2000

On Thu, Nov 09, 2000 at 03:54:49PM +0100, Martin Mačok wrote:
> Otevru ceckovy zdrojak a komentare jsou tmave modre na cernem podkladu
> (necitelne), vystoupim a nastoupim, a komentare jsou obarvene svetle
> modre a zaroven to tmave fialovou prepne na tu tmave modrou
> ... co s tim?

Tohle se mi na te konferenci libi, vzdycky, kdyz uz se na neco ptam, tak
po vycerpavajici formulaci dotazu a naslednem odeslani emailu mi to
dojde :)

Hypoteza:
systemove barvicky se staci nacist drive, nez se nacte
set background=dark
z meho ~/.vimrc. Takze jsem dal na konec sveho vimrc syntax on a fika to
:)

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//