Postgres hlaska ...

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Čtvrtek Listopad 9 17:09:25 CET 2000

Dne čt  9. listopad 2000 14:49 Karel Zak napsal(a):

>  Ten preklad nebude az takovy problem, coz? Pri pohledu do zdrojaku je to
> pri startu PG pri kontrole logu. Hmm ... co jste tomu udelal? Data mate?
>
> Muj tip je restart stroje, pad PG apod...

aha, zase byly prsty rychlejsi nez mozek. Spatne formulovany dotaz.
takze jeste jeden pokus :) - hlasku si prelozit umim, skutecne to neni slozite.

Spise jsem se chtel na to, co to mohlo zpusobit. Ze by padnul postgres, to se mi
moc nezda, ale v logu jsem objevil jeste hlasku
"Can't create pid file: /usr/local/pgsql/data/postmaster.pid" - coz by mohlo take neco
naznacovat (disky preplnene nejsou ...)

Data jsou na svem miste, nic se neztratilo. Trosku me to zneklidnuje, aby si ta databaze
delala, co ji napadne ....

				Z.P.

         Zden?k Pi?l, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...