Postgres + backend

Marian Sabo linux-cz na cps.sk
Čtvrtek Listopad 9 16:48:47 CET 2000

Zdravim, kedze som sa nedockal odpovedi na konfere pgsql, posielam to sem
(sorry):

Mam problem s postgres 6.5.x (je vytazeny uplne minimalne, male databazy,
malo connections)
Ak mam 32 backend serverov (default), vyhlasi mi chybu, ze sa nemoze
pripojit (pritom tie backendy su idle) k databazi.
viem, ze tieto servery uz nie su pouzivane, resp. ze uz nikto nie je
pripojeny k databazi  a k databazi (akejkolvek) sa nejde nijako pripojit...

Akym prepinacom ci configom mozem tieto backendy automaticky zhadzovat ? da
sa niekde nastavit nieco, co mi bude tie backendy zhadzovat ?
Dal som zatial ich pocet na 128, vsetko zatial slape, ale moc sa to
nepouziva a ked nabehne viacej klientov, mozno tych backendov bude milion
(obrazne).
Skuste pomoc zaciatocnikovi v PgSQL.

Dik

Maros Sabo