Postgres + backend (IMP?)

Marian Sabo linux-cz na cps.sk
Čtvrtek Listopad 9 17:14:36 CET 2000

> jinak databases na linux.cz

ok, skusim

>  Proc ne 7.0.2?

6.5.x nefunguje ? nepotrebujem PgSQL k nicomu zlvastnemu, ale ak ma teda
problemy, kludne ho teda upgradnem, ak to bude nutne...

da

>  Moc to nechapu. Vy lejete do ohne benzin a aby vam nechytil dum tak jen
> zvetsujete ohniste ... nebylo by lepsi vyresit ten pozar, tedy resit
*proc*
> se ty backendy neukoncuji a snazit se je ukoncovat na misto zvetsovani
> limitu.

ok, prave TO sa snazim vyriesit. Bezi tam Horde+Imp na PSQL, skusaju to
zatial asi 3aja uzivatelia...
korektne sa odhlasuju z imp-a (aj ked aj po odhlaseni sa databaza asi
pouziva). kde je teda problem ?

> Karel

Maros