FM tuner v extreme98

Miloš Liška xliska na informatics.muni.cz
Čtvrtek Listopad 9 17:30:52 CET 2000

> problem: nefunguje FM tuner
>
> Mam maly problem s kartou extreme98. TV tuner slape v pohode. (s aplikacimi
> ktere jsou vychozi v distribuci). Na FM tuner tam ale zadna aplikace neni a
> kdyz nejakou doinstaluju (RPM) tak nefungujou a nefungujou. Kdyz to zkusim
> spustit, tak to zastracha na disku a nic se nestane, to uz se mi stalo s asi
> tremi programky , ktere jsem nasel jako balik rpm. A dva byly dokonce urceny
> primo pro mandrake.

A mate pridany prislusny modul, nebo vytvoreny /dev/radio.
(je mozne, ze toto za vas vytvorila instalace onoho balicku, ale presto
bych to zkontroloval)

	    __  _        		   Miloš Liška
	   |_  / \ \/		  mail: xliska na informatics.muni.cz