Postgres hlaska ... SOLVED

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Čtvrtek Listopad 9 21:35:25 CET 2000

Dne čt  9. listopad 2000 14:49 Karel Zak napsal(a):

>  Ten preklad nebude az takovy problem, coz? Pri pohledu do zdrojaku je to
> pri startu PG pri kontrole logu. Hmm ... co jste tomu udelal? Data mate?
>
> Muj tip je restart stroje, pad PG apod...

restart je spravne - nekdo (technici ) se vrtal v elektroinstalaci a brnknul o napajeni. Chteli
to asi ututlat, ale nepodarilo se jim to. A je tady kvuli tomu cilim a premyslim, kdo se mi to
prochazi po serveru .... :( (

         Zden?k Pi?l, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...