chyba v bindu ve stabilnim debianlu, dos, ...

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Čtvrtek Listopad 9 20:46:27 CET 2000

Martin Povolny wrote:

> Mame nove preinstalovane 2 stroje, na nich stabilni debian s poslednimi
> security updaty.
> Objevil se nasledujici problem: nemeli jsme zakazany zone transfers
> (nase blbost).
> Posilam ukazku z logu (jmena a ip nasich stroju jsem za-x-oval), po ktere
> se bind odporoucel.

Tohle se objevilo predevcirem v Bugtraqu - na Bugzille jsem cetl, ze
prvni pomoc je povolit zone-transfery pouze duveryhodnym pocitacum a
vtipalci se muzou jit .... V bugtraqu byl i rychly patch, kterym se to
da primo opravit. V pripade zajmu muzu preposlat ....

	Jarda Stribrsky

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !