Pod KDE 1.1.2 nejde po vytoceni internetu modemem spustit

Matej Cepl cepl na bigfoot.com
Pátek Listopad 10 09:31:04 CET 2000

Dne St, 08 lis 2000 Milos Prudek napsal(a):

>1. upgradovat kppp
>2. prejit kompletne na KDE 2.0, kde je i nove kppp
>3. pouzivat pppd primo z prikazove radky
>4. jeste urcite je nejaka elegantnejsi moznost, ktera me nenapadla

Po nekolika bezesnych nocich stravenych s kppp a wvidalem mohu vrele doporucit
variantu cislo 3. Pravda musel mi nekdo nakopnout (abych si spravne nastavil
rychlost modemu), ale jinak to neni nic nepochopitelneho. Upozornuji, ze jsem
pravnik, tj. v zadnem pripade nikoli pocitacovy profesional.

Matej