ncurses a SIGWINCH

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pátek Listopad 10 01:34:35 CET 2000

Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz> wrote:
> Pokud pohne user z xtermem dostanete SIGWINCH. Cim a kdy chcete to
> okno prekreslit? V tom handleru je to silenstvi stejne jako tam neco vice
> nastavovat. Musi se to tedy prekreslit ve standardnim behu program. Pokud to
> ma byt plynule tak nesmite na necem tvrdnout (cteni klaves).

No, to by snad nemelo vadit. Pokud prece program dostane signal, tak
se prepne kontext pri pristim naplanovani na handler toto konkretniho
signalu a pri pouziti robusniho mechanismu jako sigaction by snad
nemel byt problem pouze prekreslit okno, nebo ne?

> Existence handleru tezko tropi hlouposti. Napr:

Spise nez existence hanleru jsem mel na mysli samotny fakt, ze ten
signal odchytavam.

>  Podivejte se jeste jednou na ten priklad co jsem vam poslal.
> LINES / COLS si musite nastavit sam. Samotne chyceni signalu znamena:

Ano, to je mi jasne i kdyz to nechapu. Pokud signal odchytavam, tak
si je musim nastavit sam, pokud ne, tak se nastavuji samy.

S pozravem

Mila Kuchta