chyba v bindu ve stabilnim debianlu, dos, ...

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Listopad 10 11:23:33 CET 2000

xpovolny na aurora.fi.muni.cz (Martin Povolny) writes:

> Co si myslite o podnikani nejakych administrativnich kroku vyci one osobe ?
>
> Jeden z utoku byl proveden ze stroje v domene vut - na kolejich.
> Koleje jsou pripojeny k akademicke siti, ktera ma pomerne prisna
> pravidla ...

Zkuste, myslim, ze dotycny bude mi tezke problemy udrzet se na skole.

Myslim, ze bude stacit vyhruzka ze strany VUT, ze odpoji koleje a oni
uz mu ten cifernik rozbijou sami :-)

Brno, Czech Republic