ncurses a SIGWINCH

Petr Nehasil pnehasil na securities.cz
Pátek Listopad 10 11:29:48 CET 2000

Karel Zak wrote:

> On Fri, 10 Nov 2000, Mila Kuchta wrote:

>  Obecne v C, prosim nedelejte v handlerech signalu pokud mozno vubec nic,
> zvlaste pak pokud existuji jina zretelne mene "partyzanska" reseni.
>
>  Obavam se, ze cmarani na screen a zmeny nastaveni prostredi v nemz ncurses
> zije neni zase tak moc jemna zalezitost, aby se delala v handleru signalu.
>
>                                                 Karel

Mohl bych se zeptat co se da a neda v handleru delat?

Naposledy jsem napsal programek, ktery v handleru odesilal
data ze sdilene pameti pres TCPIP dal.
Byl to takovy pokus o obsluhu prototypu grabovaci karty.
Driver od karty poslal SIGUSR2, coz znamenalo, ze ve sdilene
pameti je hotovy pulsnimek.

Je to prasarna? Pokud ano, vite jak to udelat lepe ( a radostneji ) ?

Dik Petr Nehasil