RH7.0 a cestina, RH7.0 a Unicode(utf8)

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Listopad 10 00:54:28 CET 2000

On 06/11/2000, Míla Kuchta wrote:

> Zkuste tohle:
> Section "InputDevice"
>         Identifier "Keyboard 1"
>         Driver  "Keyboard"
>         Option  "Protocol"      "Standard"
>         Option  "AutoRepeat"    "300 30"
>         Option  "XLeds"         "1 2 3"
>         Option  "LeftAlt"       "ModeShift"
>         Option  "RightAlt"      "Meta"
>         Option  "XkbRules"      "xfree86"
>         Option  "XkbModel"      "pc105"
>         Option  "XkbLayout"     "czsk"
>         Option  "XkbVariant"    "us_cz_qwerty"
>         Option  "XkbCompat"     "group_led"
> #       Option  "XkbOptions"    "ctrl:swapcaps"
> [...]

Tak jsem se k tomu jeste jednou vratil a zjistil jsem, ze jsem nucen
pouzivat driver z XFree 3.3.6, protoze moji starou S3 868 XFree 4.0
udajne neumi. Potiz je v tom, ze ani pri pouziti puvodniho (a dlouho
fungujiciho) nastaveni cestina nechodi. Respektive chodi, ale prestanou
fungovat sede klavesy. Je treba v tomto pripade (Xserver z 3.3, zbytek
4.0.1) nutne udelat jeste neco jineho oproti tomu, kdyz jsem pouzival
"cistou" 3.3.5?

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas