failure notice

Jaroslav Lukesh lukesh na wo.cz
Pátek Listopad 10 11:43:57 CET 2000

Nevim, proc do newsu tohle prislo jako failure

> Subject: Re: novell
>
> Nevite nahodou, proc od verze RH6.2 prestal fungovat ncpmount pro dlouha
> jmena souboru s cestinou (name space OS/2)?
> Uz to resim 3 mesic a nic jsem nevyresil.
> Pri pokusu o pristup k souboru s dlohym jmenem a ceskymi znaky z linuxu
hodi
> Linux hlasku "soubor existuje, ale cannot stat". Nevim co to je.
> Jiz tento problem na konferenci byl, nikoli reseni.
> Zdravi Svadlenka

No a vam to na novellu nekdy slo? Me to neslo jak na novellu, tak na marsu
(a to jsem zkusil hromadu verzi, i 3 roky zpatky). Mars je novell i s
chybami.

Zkuste z windows smazat z novellu ci marsu adresar "Nová složka". Dopadnete
naprosto stejne. Na novellu, jak mi rekl nas NW spravce, tyhle soubory jsou
neodstranitelne a to ani utilitami od novellu.

--
Zdravi

          Jaroslav Lukesh