Pomoc s prekladem

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Pátek Listopad 10 13:21:45 CET 2000

Milan Kerslager pise:

> v /usr/share/texmf/tex/latex/sgml-tools udelat linky do *.sty souboru v
> /usr/lib/sgml-tools a pak spustit mktexlsr, aby si tetex updatoval ls-R
> databazi. Jinymi slovy - pokud bude fungovat:
 Tohle pomohlo pro výstup pro TeX :-).

> pak pujde podobnym postupem vygenerovat i vase pozadovane soubory :-)

 RPMko jsem vytvořil v pohodě, ale USB-Guide je ve formátu :
 "-//Davenport//DTD DocBook V3.0//EN" a stím si sgmltools neporadí.
 Píší jenom, že :
 /usr/bin/nsgmls:install.sgml:121:9:E: element "PARA" undefined,
 resp.:
 /usr/bin/nsgmls:install.sgml:121:9:E: element "FILENAME" undefined
 Je mi jasný, že je třeba dodat specifikaci toho DocBooku, ale bohužel
 jsem nezjistil jak. Zkoušel jsem zadávat cestu k docbook.ctl, ale
 nic nepomohlo.

     Petr Laščák