PDF a Type 1 fonty

Tomas Znamenacek tomas.znamenacek na worldonline.cz
Sobota Listopad 11 10:09:21 CET 2000

Dobreho dne preji.

Mam PDF vytvorene ve Windows (Distillerem 4.0), vsechny fonty jsou v nem
embednute. Pri prohlizeni Acrobatem (pripadne GSView) na Windows {9x |
NT | 2k} je PDF perfektni. Pri prohlizeni v Linuxu (standardni RH
6.2) jsou problemy:
Acrobat zahlasi, ze nemuze extrahovat jisty font a pak ho (celkem
logicky :-) nezobrazi, GhostView vyhodi jenom hormadu chybovych hlasek
(tedy, presneji receno, GhostScript vyhodi takovou tu klasickou hromadu
o zasobnicich, spatnych operandech a podobne).
Chvili jsem se v tom stoural a zjistil jsem, ze ty fonty, ktere Acrobat
odmita zobrazit, jsou Type 1. Muze to mit souvislost? Mel jsem ten
dojem, ze PDF se hlasi k nejake portabilite, ale zacinam ztracet iluze.
Omlouvam se, pokud jde o OT, ale netusim, jestli je chyba primo v
Acrobatovi, Distilleru, nebo nekde v mem Linuxu.

(pdf je na www.fi.muni.cz/~xznamen/ledaccos/ledaccos.pdf; chybove hlasky
z GhostView jsou asi na nic, ale pokud by pomohly, muzu je prihodit).

Diky, Tomas