Zmizela pamet

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pondělí Listopad 13 01:26:12 CET 2000

Radek Vybiral wrote:

> Zjistil jsem, ze se toto deje casto v pripade, kdy je v BIOSu nastaveno
> Memory hole 15 MB na Enable (nevim jestli je to presne napsano, ale
> urcite to nelze prehlednout) Ale neplati to vzdy a vsude, na novejsich
> radach jader uz bych si tipnul, ze s timto nebudou absolutne zadne
> problemy.

[0 root na snek /root]$ uname -r
2.2.16
[0 root na snek /root]# cat /etc/lilo.conf | grep "append="
append="hdb=cdrom onlycd=none mem=96M apm=on"

No takze hrave dokazano ze i posledni stabilni rada jader 2.2 ma
problemy s RAM. Pocitac ma ve skutecnosti 98MB a Linux vidi jen 64MB.
Po donuceni z lilo je to OK. Pokud dam plnych 98MB tak kernel panic ;-)
Jo jinak jde o notebook Digital HiNote Ultra 2000, takze nic noname.

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz