mirne OT - postovni klient

Honza 'Prase' Sindelar sindelaj na merkur.vscht.cz
Pondělí Listopad 13 09:33:15 CET 2000

Dobry den vespolek,
Rad bych si nechal doporucit nejaky mailovy klient pro windows,
ktery pracuje _nativne_ s formatem unix mailbox. Idealne neco
podobneho mutt. Obcas potrebuji pracovat i pod win, postu si stahnu
na stroj (notebook) pomoci scp a rad bych ji precetl. Zkousel jsem
Pegasus Mail, ale tam je nutna konverze. Dale vim, ze funguje
Netscape Mail, ale to se mi zda jako kanon na vrabce - dal bych
prednost necemu mensimu. Zkousel jsem zkompilovat mutt pod cygwin,
ale tam jsem narazil na velke problemy s cestinou. Neni nutne, aby
ten klient umel postu odesilat, ale rad bych, aby umel thready a
vyhledavani. Diky za vas cas.
	Honza Sindelar
--
It Could be that the Purpose of Your Life is Only to Serve as a Warning to Others.