Redhat na UDMA66 - problem s kernelem 2.4.x

Petr Leitner LEITNEP na feld.cvut.cz
Pondělí Listopad 13 09:34:29 CET 2000

Jeste bych se vratil k tomuto tematu. Po marnych pokusech zkompilovat
kernel 2.4.x abych mohl pouzivat Linux na radici Promise udma66 jsem
nakonec pouzil kernel ze startovaci diskety (pro radice udma66) k
RH7. V te souvislosti jsem ale prisel na zajimavou vec.
Startovaci diskety jsou 2. Jedna je urcena pro rozjeti instalace
(obsahuje image ramdisku) druha je urcena pro bootovani do
nainstalovaneho Linuxu. Jenze na te "instalacni" je kernel, ktery
dela uplne stejnou chybu jako vsechny kernely co jsem ja sam
zatim zkompiloval. Sice spravne najde radic udma 66 i disk na nem
(HDE), ale vzapeti se zasekne po radcich
ide0: neco...
ide1: neco...
ide2: neco...

Pritom kernel z "bootovaci diskety" jede spravne. Pritom v obou
pripadech jde o kernel 2.4.x az na to ze ten spatny "instalacni" ma
asi 600kB a ten "bootovaci" asi 900kB, tzn. nejsou totozne. Rozjet
instalaci se mi tedy podarilo tak, ze jsem na HDD nakopiroval soubory
z "instalacni" diskety, ale soubor s kernelem jsem vzal z "bootovaci".

Muj dotaz ale zni - proc se zasekne kernel 2.4.x z "instalacni"
diskety? Potrebuji to vedet, protoze i kdyz nainstaluji RH7 tak si
musim zkopilovat kernel 2.4.x a mam dojem ze opet vytvorim tento
"zasekavaci" kernel. Na co si tedy dat pozor? Nejspis zalezi na tom,
co vsechno dam prikompilovat do kernelu. Ale co tedy?

Petr Leitner