Neviditelna Samba

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Pondělí Listopad 13 09:59:36 CET 2000

Mozna to bude i jinde.
Zkuste rici Sambe, ze je wins server a dat ji os level =65. Pokud to pomuze, je
chybicka ve win clientech a pak doporucuji si na linuxu pustit nejaky ten
ethereal, a podivat se, co kdo vysila a prijima za pakety.
Zkuste z klientu dat ping na adresu samby a pak z nich zkuste pripojit disk
samby primo, bez vyhledavani v okolni siti (napr. z windows commanderu).

Michal Vymazal

>mame na sidlisku siet s asi 8 Windowsami a jednym mojim Linuxom.
>Mam problem s tym, ze niektori ludia ma na sieti nevidia (teda ked si
>daju Okolite pocitace ci ako sa to tam vola :). Zahada je najma to,
>ze povodne ma vsetci videli, ale postupne jeden za druhym hlasia
>ze to nejde. Ja som odvtedy nic nemenil, v smb.conf je stale ten isty
>hosts allow = 127. 10.
>Takisto samba neregistruje ze tam oni su ( ked je local master browser).

Tak u jedneho z nich sa problem vyriesil. Pri pravidelnom preinstalovani
windowsov si zle nastavil masku siete. Cloveka to nenapadne, kedze
vsetko fungovalo, okrem samby. Chyba bola objavena az ked som
dotycneho podrobil krizovemu vysluchu :-)
Predpokladam, ze u dalsich ludi to bude rovnake, ale zatial som ich
nechytil na sieti...

Tomas Horsky