Zmizela pamet

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Pondělí Listopad 13 10:07:39 CET 2000

   From: Petr Stanek <snek na penguin.cz>
   Date: Sat, 11 Nov 2000 00:06:33 +0100

Zdravím,

   > [0 root na snek /root]# cat /etc/lilo.conf | grep "append="
   > append="hdb=cdrom onlycd=none mem=96M apm=on"

zastoupím Yenyu :-) A cenu za nadbytečný cat tentokráte vyhrává...

   > No takze hrave dokazano ze i posledni stabilni rada jader 2.2 ma
   > problemy s RAM. Pocitac ma ve skutecnosti 98MB a Linux vidi jen 64MB.

98MB asi těžko. 96MB možná.

   > Po donuceni z lilo je to OK. Pokud dam plnych 98MB tak kernel panic ;-)

Pokud bys byl slepý a stál před propastí a jediný, kdo by byl poblíž bych
byl já, který bych Ti tvrdil, že tam je lávka. Ty bys mi věřil (co taky
jiného) a šel bys. Co by se stalo? Stejně jako Linux bys' spadl.

   > Jo jinak jde o notebook Digital HiNote Ultra 2000, takze nic noname.

Vnější obal je možná Digital, ale uvnitř je to stejně jako všechno ostatní
NoName.
--
Pavel Janík ml.
Pavel na Janik.cz