Dotaz na pridelovani portu v IP

Pondělí Listopad 13 11:14:18 CET 2000

> Defaultne je to do 4999, zrovna ted jsem to cetl :)
> Podivejte se na http://securityportal.com/closet/closet20001101.html
>
> --- cut here
> Luckily, this is configurable in Linux. You can set it in the kernel:
>
> /usr/src/linux/net/ipv4/tcp_ipv4.c
>
> /*
>  * This array holds the first and last local port number.
>  * For high-usage systems, use sysctl to change this to
>  * 32768-61000
>  */
>  int sysctl_local_port_range[2] = { 1024, 4999 };
> [...]

	Ano, v mem zoufalstvi jsem si prolezl i source Linuxu (vcetne /proc
provozniho nastaveni) a jal se zkoumat jakym zpusobem linux porty
prideluje, ale... - prvni pokus mne vyvedl z omylu - zkusil jsem ssh
<stroj> - na tento <stroj> jsem se jeste nikdy nekonektil, takze se
SSHcko ptalo na to, zda-li ho ma pridat do known_hosts... - v tu chvili
staci Ctrl+Z a netstat -t mi vypsal port 1023, v dalsim okne dalsi SSH -
port 1022, jeste 3. pokus zaznamenal 1021... dale jsem nezkousel... - v
/proc/... mam rovnez default hodnoty 1024, 4999, bohuzel prakticka
ukazka rekla neco jineho (to SSH jsem zkousel spoustet jako root i jako
neprivilegovany uzivatel)

	A ted babo rad, kde je to zakopany...:-0

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno